Glömt lösenord
Fyll i din e-postadress så skickar vi ett nytt lösenord.
020-10 00 09 Vardagar 8.30-17.00 | Fraktfritt hela landet Över 995 kr. Annars endast 68 kr | Snabb leverans Order före 15.00 skickas samma dag | Smidiga betalsätt Faktura, Swish & Klarna | Hemleverans Bekvämt med MyPack Home |
Stort men litet! Kontorsgiganten är en förhållandevis liten men snabbfotad digital utmanare i en traditionell bransch inom förbrukning och kontorsmaterial för företag och konsumenter. Vi är i en kraftig tillväxtfas och växer med 2500 nya företagskunder varje månad, sannolikt snabbast i Sverige. Till skillnad från många andra e-handlare ser vi oss mer som ett tech-bolag och utvecklar våra egna plattformar från grunden, vilket ger oss unika möjligheter att skapa exakt vad vi vill ha och som våra konkurrenter bara kan drömma om. Nu söker vi en ny medarbetare till vårt tech-team för att ytterligare accelerera vår utveckling samt vara med och lägga grunden till vårt nya affärsområde - Worky - där vi samlar vanliga kringtjänster i en digital plattform för företag.
Vår tech-team jobbar idag nästan helt och hållet på distans med dagliga videomöten och planen är att fortsätta så även efter covid. Vi ser dock helst att du bor max 2h från Stockholm så att det inte är något problem att komma in på kontoret någon gång per vecka. Jobbar du hellre på kontoret i Stockholms innerstad varje dag så går det självklart också bra.
Trött på legacy-kod? Under 2021 kommer arbetet på Kontorsgiganten att till stor del bestå av att utveckla en helt ny frontend samt att lägga grunden till vårt nya affärsområde Worky.se - med vision att bli ett Uber för företagstjänster såsom fruktleveranser, städning och mat & dryck. Så här har du chansen att vara med och bygga upp något nytt!
Vi erbjuder en roll i ett tight team med god stämning och med stora möjligheter att påverka slutprodukten. Utöver en fast månadslön ger vi goda arbetsvillkor och förmåner:
Hör gärna av dig till mig för att diskutera tjänsten eller maila din ansökan:
Martin Lindkvist, CTO
E-post: martin@kontorsgiganten.se
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/murtlest/
Växel: 020-10 00 09
Kom in med din ansökan omgående - vi rekryterar och tillsätter snarast möjligt!
Med innovation och passion förenklar och förbättrar Kontorsgiganten företags vardag. Vi säljer kontorsmaterial utan vare sig eget lager eller inköpare - vi fokuserar på kundupplevelsen och har mycket höga ambitioner.
Vi utvecklar ständigt vår tjänst med förenklande funktioner så att våra kunder kan maximera sin tid och fokus på sin egen kärnverksamhet och minimera tiden på inköp av förbrukningsvaror och annat som får arbetsplatsen att snurra runt. Nyckeln till vår framgång är att vinna våra kunders förtroende och återse dem om och om igen.
Kontorsgiganten som grundades i sin nuvarande form 2010 har idag 13 anställda och omsatte ca 135 Mkr under 2020 och siktar mot 185 Mkr under 2021. I dag har vi verksamhet i Sverige och Norge som bemannas och drivs från Sverige.
Du har inte några favoriter för tillfället.
Totalt inkl. moms:
{{ cartService.cart.items.length }}
{{ favoritesService.getFavoriteIds().length }}
Fyll i din e-postadress så skickar vi ett nytt lösenord.
Vi har skickat ett nytt lösenord till din e-postadress.
Aktivera JavaScript eller byt webbläsare
För att kunna använda den här webbplatsen krävs det att JavaScript är aktiverat och att du använder en modern webbläsare.