020-10 00 09 Vardagar 8.30 - 17.00 Fraktfritt hela landet Över 995 kr. Annars endast 64 kr Snabb leverans Order före 13.30 skickas samma dag Alla betalsätt Faktura, e-faktura & kort Sveriges största lager 99% på hyllan av 50 000 artiklar

Bläck & Toner


 Visa alla skrivare »

Information

  • Gratis frakt från 995 kr, annars 64 kr
  • Leverans inom 1-2 arbets- dagar på de flesta varor
  • Betalsätt företag: Faktura och kort
  • Betalsätt privat: Faktura, kort, bank och konto via Klarna

Kundserviceagent till snabbväxande e-handelsbolag

Stort men litet! Kontorsgiganten är en digital utmanare i en traditionell bransch inom förbrukning och kontorsmaterial för företag och konsumenter. Vi är i en kraftig tillväxtfas och växer med 5000 nya kunder varje månad. Trots det är vi idag ett litet gäng på vårt kontor i Vasastan i Stockholm men nu söker vi förstärkning till vårt enastående kundservice-team! Här värdesätter vi ett bemötande mot kunden utöver det vanliga. Gör du? Ansök idag!

Din profil


  • Starkt driv inom service - lyhörd och engagerad
  • Säljande personlighet som uppskattar att offerera och argumentera
  • Administrativt snabb och effektiv (här är det ordentligt tryck och vi gillar det)
  • Glad och passionerad och som vill ha kul på jobbet

Krav


  • Verbal person med god kommunikativ förmåga i tal och skrift
  • Talar och skriver svenska obehindrat, samt goda kunskaper i engelska
  • Tidigare arbete med kundservice, support eller butiksförsäljning
  • Datorvana, hanterar olika program och applikationer bekvämt och snabbt

Meriterande erfarenheter (men ej krav)


  • Tidigare arbete med kontorsmaterial och förbrukningsvaror
  • Tidigare arbete med B2B, service och försäljning mot företag
  • Erfarenhet inom e-handel
  • Flytande norska i tal och i skrift

Dina arbetsuppgifter


  • Vägleda våra kunder med hög servicegrad till köp via telefon, mejl och chatt
  • Vara behjälplig vid reklamationer, fakturafrågor och leveransfrågor
  • Upptäcka och rapportera buggar och fel på hemsidan och i våra system
  • Säkerställa goda relationer med våra leverantörer
  • Vara med och utveckla branschens i särklass bästa kundupplevelse!

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder en roll i ett tight team med god stämning och en verklig inblick i hur det är att jobba i en entreprenöriell miljö i ett dynamiskt cowork office med riktigt trevliga lokaler med många andra startup företag som grannar och inspirerande folk. Utöver en fast månadslön ger vi goda arbetsvillkor och förmåner:

  • Generösa friskvårdsförmåner
  • Tjänstepension och försäkring
  • Frukost varje fredag

Kontakt

Hör gärna av dig till mig för att diskutera tjänsten eller maila din ansökan:

Micael Paavilainen, Chef kundservice
E-post: micael@kontorsgiganten.se
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/micael-paavilainen-88b8bb145/
Växel: 020-10 00 09

Kom in med din ansökan omgående - vi rekryterar och tillsätter snarast möjligt!


Om Kontorsgiganten AB

Med innovation och passion förenklar och förbättrar Kontorsgiganten företags vardag. Vi är ett service-techbolag som säljer kontorsmaterial utan vare sig eget lager eller inköpare - vi fokuserar på kundupplevelsen och ska bli absolut bäst. 2019 vann vi Svenska SEO-priset som korar Sveriges bäst presterande bolag inom organiskt genererad trafik.

Vi utvecklar ständigt vår tjänst med förenklande funktioner så att våra kunder kan maximera sin tid och fokus på sin egen kärnverksamhet och minimera tiden på inköp av förbrukningsvaror och annat som får arbetsplatsen att snurra runt. Nyckeln till vår framgång är att vinna våra kunders förtroende och återse dem om och om igen.

Kontorsgiganten som grundades i sin nuvarande form 2010 har idag 5 anställda och omsätter 65-70 Mkr under 2019 och siktar mot 100 Mkr under 2020. I dag har vi verksamhet i Sverige samt uppstartad norsk verksamhet som bemannas och drivs från Sverige.

Close

{{ alertService.alerts[0].message }}